Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:28:26+01:00
Święty Paweł odbył trzy podróże misyjne. W czasie pierwszej (ok. 45-49) odwiedził Cypr oraz środkową część Azji Mniejszej.Do Rzymu wyruszył jesienią 60 roku. Po trzymiesięcznym pobycie na Malcie dotarł do stolicy Cesarstwa, gdzie przebywał w areszcie domowym do 63 roku.Później został przypuszczalnie uwolniony i kontynuował działalność misyjną w Hiszpanii, Efezie i Macedonii.
2 4 2
2009-11-25T19:28:13+01:00
Pierwsza podróz,datowana na lata 45-49,obejmowała tereny Cypru i Azji Mniejszej.Druga podróż datowana na lata 50-52,Apostoł przebywał w Azji Mniejszej i Grecji ( tam między innymi odwiedził Ateny,Korynt i Tesaloniki). Trzecia podróż z lat 53-58 obięła Galicję,Efez,Filippi i Triadę.
1 5 1
2009-11-25T19:32:20+01:00
Pierwsza podróż św Pawła - Cypr i środkowa część Azji Mniejszej
Antiochii Pizydyjskiej, Ikonium. Jerozolima,
Druga podróż misyjna- poza granice dzisiejszej Azji Mniejszej, Macedonia, Jerozolima, Rzym, Efez, Kreta, Macedonia,
1 5 1