Odpowiedzi

2009-11-25T19:27:03+01:00
Reka rękę myje. :D
Myj myj ząbki myj. :P
Mydło pasta hej szczoteczka hej.

xD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:27:55+01:00
1. Ten kto dba o higiene, na pewno spełni się jego marzenie! lol ;dd

2. Myj ręce dokładnie, jeśli nie chcesz złapać AH1N1.

3. Bądź czysty - będziesz fajny!

4. Gdy nie bedziesz czysty, będziesz półprzezroczysty!!
2009-11-25T19:48:19+01:00