Odpowiedzi

2009-11-25T19:28:06+01:00
1. Brak poczucia humoru.
2.Pyszność.
3.Zamiłowanie do picia alkoholu.
4."Dużo mówić,mało robić"
2009-11-25T19:28:58+01:00
W Polsce obowiązuje system parlamentarno-gabinetowy, ale z pewnymi modulacjami. Nasza władza państwowa opiera się w dużej mierze na tym systemie rządów, ale trzeba wspomnieć, iż występują u nas również cechy systemu prezydenckiego.
Należy więc zadać sobie pytanie – jakie państwo jest kolebką tej dominującej u nas formy władzy w państwie?
Ojczyzną bez wątpienia jest Wielka Brytania. To w niej w niespełna stu lat od wybuchu rewolucji burżuazyjnej ukształtowały się wszystkie podstawowe elementy systemu rządów parlamentarno-gabinetowych. Rozwijał się on w tym państwie w drodze długotrwałej ewolucji, czerpiąc moc obowiązującą z konwenansów konstytucyjnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:34:49+01:00
-postawę partiotyczną i gotowość do walki,
-pomoc innym państwom, np.w chwili obecnej Irakowi