Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:28:43+01:00
Chyba tak, ale nie jestem pewna

2x-10=4
2x=4+10
2x=14
x=7

wartosci z X na lewo a bez na prawo ze zmiana znaku przy zamianie stron

Pozdrawiam :)
2009-11-25T19:29:02+01:00
12x-101=4
12x-101-4=0
12x-97=0
12x=97 /12
x=8,08
2009-11-25T19:30:35+01:00
I2x-10I=4
2x+10=4
2x=4-10
x=(-6)//2
x=(-3)

Ta dam :D
(jak potrzebujesz objaśnienia to pisz na pv)