Odpowiedzi

2009-11-25T19:36:25+01:00
50 200 [] +
50 200 [] +
50 200 [] + 50lx6=300ml
50 200 [] + }1.5l 200lx6=1200ml
50 200 [] +
50 200 [] +


Odp: Aby otrzymać 1.5l napoju należy zmieszać 300ml soku z 1200ml wody
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:38:35+01:00
5x50=250
5x200=1000
1000+250=1250
6x50=300
6x200=1200
1200+300=1500ml=1.5l
odp:Żeby otrzymać 1.5l napoju trzeba zmieszać 1200ml wody i 300ml soku
1 1 1