Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:37:52+01:00
Prymitywna budowa mszaków polega na niezróżnicowanej budowie plechy. W organiźmie mszaka nie możemy rozróżnic poszczególnych organów takich jak liść czy korzeń. Mszak jest zmubowany z chwytników, gametofitu i sporofitu zakończonefo puszką z zarodnikami.
2009-11-25T19:38:31+01:00
Naszym najważniejszym obowiązkiem jest dbanie o własne zdrowie, dlatego raz na jakiś czas w miarę regularnie powinniśmy poddać się profilaktycznym badaniom nie tylko podstawowych, ale np. takie które wykluczą u nas nowotwór. Wczesne rozpoznanie choroby nowotworowej i wdrożenie właściwego leczenia gwarantuje prawie u wszystkich pacjentów całkowite wyleczenie. Szczególnie istotnym elementem walki z nowotworem złośliwym jest wykrycie zmiany w stadium na tyle wczesnym, że nie doszło jeszcze do...
1 1 1