Rozłóż na czyniki liczbe która jest wynikiem działąn
14*5^4+5^3+2*5^2 rozłóż na czyniki liczbe która jest wynikiem działąn
14*5^4+5^3+2*5^2 rozłóż na czyniki liczbe która jest wynikiem działąn
14*5^4+5^3+2*5^2 rozłóż na czyniki liczbe która jest wynikiem działąn
14*5^4+5^3+2*5^2

2

Odpowiedzi

2009-11-25T19:37:29+01:00
Rozłóż na czyniki liczbe która jest wynikiem działąn
14*5^4+5^3+2*5^2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:46:36+01:00
14×625+125+2×25=8750+125+50=8925


8925|3
2975|5
595 |5
119 |7
17 |17
1

Myślę że o to Ci chodziło jak nie to sorry.