Odpowiedzi

2009-11-25T19:39:23+01:00
(1 5/7 ) do -2 (inaczej o kwadratu ) * (7/12) do -2 (inaczej do kwadratu )
(12/7)⁻² * (7/12)⁻² =
= (7/12)² *(12/7)² =
= (49/144) *(144/49) =
= 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:40:30+01:00
1 5/7 do -2 * 7/12 do -2 = 12/7 do -2 *7/12 do -2 = 7/12 do 2 * 12/7 do 2 = 49/144 * 144/49 = 1

do 2 znaczy do kwadratu :)

Pozdrawiam :)
2009-11-25T19:40:38+01:00
(1 5/7)⁻²*(7/12)⁻²=(12/7*7/12)⁻²=(1)⁻²=1