Odpowiedzi

2009-11-25T19:42:07+01:00
-x+y=-1
2x+y=-4

y=x-1
2x+x-1=-4

y=x-1
3x=-3 /:3

y=x-1
x=-1

y=-1-1
x=-1

y=-2
x=-1
2009-11-25T19:43:14+01:00
-x+y=-1
{2x +y = -4
y=x-1
{2x+x-1=-4
y=x-1
{3x=-3 /: (-3)
y=x-1
{x=-1
y=-1-1
{x=-1
y=-2
{x=-1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:43:33+01:00
-x+y=-1
{2x +y = -4

y=x-1
2x+y=-4

y=x-1
2x+x-1=-4

y=x-1
3x=-4+1

y=x-1
3x=-3/3

y=x-1
x=-1

y=-1-1
x=-1

y=-2
x=-1