1. Siła wyporu działająca na ciało zanurzone w cieczy zależy od gęstości cieczy i ... ciała.
2. Nauka o cieczach w stanie spoczynku
3. Przesteń, w której nie ma ciśnienia
4. Nauka o gazach w stanie spoczynku.
5. Zależy od niej wartość ciśnienia hydrostatycznego na zanuczone ciało.
6. Inaczej zwiększenie
7. Inaczej siła nacisku
8. Przyrząd służący do pomiaru ciśnienia atmosferycznego.
9. Przyrząd służący do pomiaru ciśnienia w zbiorniku zamkniętym.
10. Dawna jednostka ciśnienia.
11. Wyrażamy je w paskalach.
12. Zależy od niej przyrost ciśnienia hydrostatycznego.

2

Odpowiedzi

2009-11-25T19:46:25+01:00
1.objętości
2. Hydrostatyka
3.Próżnia
4. Aerostatyka
5. głębokość
6. przyrost
7. Siła parcia
8. Barometr
9. ciśnieniomierz
10. baria
11. ciśnienie
12. nie jestem pena ale może masa ciała?
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:50:49+01:00
1. objętości
2.Hydrostatyka
3. próżnia
4. hydrostatyka
5. siła wyporu
6.
7. grawitacji/tarcia
8. barometr
9. ciśniomierz
10.baria
11.ciśnienie
12.masa ciała
5 2 5