Ułóż dialog miedzy dwoma wybranymi zjawiskami tęcza, deszcz,wiatr,upał mróz, burza,grad,śnieg,wichura,rosa.
postaraj sie aby wypowiedzi uczestnikow wyrazały pewne przypisane im cechy np: złśliwosc ,uczynnosc współczucie poczucie humoru.


Z góry bardzo dziekuje.Jeżeli to mozliwe to prosze jak najszybciej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:50:20+01:00
Dialog między upałem i mrozem:
- Cześc upał.
- Cześc mróz.
- Co taki jesteś smutny?
- Dobrze wiesz czemu, nadchodzi zima a ja musze już odejśc jesteś złośliwy, że tak robisz pojedź sobie na dłuższe wakacje.
- Chciałabyś żeby lato było wiecznie chyba na głowe upadłaś. Nie widzisz jak się ludzie cieszą, że znowu będą mogli jeździc na sankach i lepic bałwany.
- Ale nie wszyscy są zadowoleni z tego, że znowu będzie zimno i ty mrozie będziesz mroził im ręce. To niefer!
- Dobra już dobra nie rozpaczaj wrócisz tu znowu za rok i będzie te twoje upragnione lato z powrotem, i znowu będziesz doskwierac ludziom upałem.Musze już leciec bo zima mnie wzywa.pa
- Pa
2 4 2
2009-11-25T19:53:23+01:00
Upał:
- Cześć
Mróz:
- Cześć
Upał:
- Co u ciebie słychać?
Mróz:
- Upalnie dziś więc jestem zły!!
Upał:
- A mi trochę zimno, możesz sobie iść!
Mróz:
- Nie mam zamiaru!
Upał:
-No żartowałem przecież nie obrażaj się!
Mróz:
- Masz komórkę?
Upał:
- No mam, a co?
Mróz:
- A aparat ma?
Upał:
- Nie komfitury
Mróz:
-To nie było śmieszne!
Upał:
- No co ty nie powiesz.
Mróz:
- Idę sobie bo jesteś gorący
Upał:
- A idź!



ahahaha:) Śmiej się!