Prosiłbym o rozwiązanie haseł z krzyżówki:
1. Dynastia królów francuskich
2. Twórca potęgi ekonomicznej Francji w XVII w.
3. Najwybitniejszy komediopisarz francuski w XVII w.
4. Przydomek Ludwika XIV
5. Więzienie w Paryżu, symbol władzy absolutnej króla
6. Kardynał, francuski mąż stanu w XVII w.

Z góry dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:24:42+01:00
1) Burbonowie
2) Colbert
3) Molier
4) "król słońce"
5) Bastylia
6) Richelieu
1 5 1
2009-11-25T20:26:35+01:00
1. Dynastia Burbonów
2.Jean-Baptiste COLBRT
3.Jean-Baptiste Pocquelin (Molier)
4.Burbon
5.Bastylia
6. richelieu
1 5 1