Czy we współczesnym świecie dochodzi do konfliktów miedzy prawem boskim i ludzkim ? Czego dotycza te problemy ? odpowiedz, odwołujac sie do różnych przykładów.


Pilne Pomóżcie !!

Jeśli to cos pomoze jest to zadanie 10 na str. 35 w podręcznuku do 1 gim. "Słowo na czasie" - Podręcznik do kszałcenia literackiego i kulturowego.

2

Odpowiedzi

2009-11-25T19:49:00+01:00
Moze nie zawsze ale sie zdazaja...
Dlaczego ?
Ksieza a np. politycy...
Ksieza np. chca obwiescic jakies swieto zas prezydent ? nie uwaza to za naprawde konieczne ?
Sa rozne przyklady zas ten jest chyba dosc jasny :)
Jak sie domyslam chodzi o Antygone..
Zycze powodzenia :)
Pozdrawiam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:50:23+01:00
Uważam, że w dzisiejszych czasach bardzo często do chodzi do takich konfliktów.Wiele ludzi ma dylemat czy postąpić tak jak mu karz serce czy według rozumu.Pewnie każdy z Was miał już taki dylemat, ja osobiście zawsze postępuje tak jak mi karze serce niestety nie zawsze jest to dobre wyjście.Zanim podejmie się taka decyzje trzeba rozważyć każde za i przeciw.