Odpowiedzi

2009-11-25T19:50:51+01:00
Ojcze nasz
zdrowas mario
pod twoja obone
wierze w boga
przykazania koscielne
przykazania boze
glowne prawde wiary
grzechy glowne
sakramenty swiate
blogoslawienstwa co do ducha i cialo
przykazanie milosci
to sa podstawowe chyba reszta zalezy od ksiedza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:56:55+01:00
Ja to mam w indeksie do bierzmowania


1 co powinnam znać
ojcze nasz
zdrowaś marjo
wierze w boga
pod twoja obrone dziesięc przykazań bozych
przykazania kościelne
głowne prawdy wiary
trzy cnoty boskie
siedem sakramętów swiętych siedem grzechów głównych
warubki sakrametu pokuty
tajemnice rózanca swiętego
siedem darów ducha świetego

2 wiadomości o bierzmowaniu
co to jest bierzmowanie?
bierzmowanie w historii zbawienia
co oznaczaja głowne symbole sakrametu?
jakie są skutki bierzmowania?
kto może otzrymać sakramet bierzmowania
kto może byc świadkiem bierzmowania
kto udziela sakrametu
jaka jest istota sakrametu
dlaczego buerzmowanie przyjmuje sie raz w zyciu'
wymien i omów 7 darów ducha swietego

3. znajomość bierzmowanych
dekalog z biskupeem