Odpowiedzi

2009-11-25T19:51:36+01:00
Marek wymyśliwszy sposób, zastosował go.
Usłyszawszy pytanie, szybko odpowiedział.
Przepłynąwszy rzekę, odtrzepał się z wody.
Przekonawszy się, że to zły pomysł, wymyślił inny.
Zauważywszy pociąg, przyspieszył kroku.
Zawlókłszy się pod drzwi otworzył je.
Znalazłszy klucz, szybko otworzył skrzynie.
Poszedłszy do koscioła, pomodlił się.
Ostrzegłszy go uciekł gdzie pieprz rośnie.
Jacek zjadłszy kolacje, położył sie spać.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:55:51+01:00
Moja sistra, wymyśliwszy zadanie, napisała je.
Pan Nowak usłyszawszy o pożarze u brata w domu, pobiegł tam
Kamil przepłynąwszy 100 m zmęczył się
Konrad przekonawszy się, że nie ma szans, puścił linę
Marian zauważywszy brak portfela, zadzwonił na policję
Gangsterzy zawlókłszy zwłoki do wanny, zapomnieli założyć rękawiczek
Łukasz znalazłszy zegarek, oddał go do sekretariatu
Jacek poszedłszy na spacer, znalazł czapkę
Policjant ostrzegłszy o strzelaninie, zaczął strzelać
Jakub zjadłszy śniadanie, odniósł talerz
2009-11-25T19:56:37+01:00
Wymyśliwszy sobie zatem potrawę naszych marzeń, która później okazała się być zwykłą zapiekanką z makaronem, wjechaliśmy z wózkiem do supermarket
Usłyszawszy dzwonek szybko wybiegliśmy z sali.
Przepłynąwszy rzekę, odnieśli zwycięstwo.
Przekonawszy się, że osiągnęłam to, co chciałam, ucieszyłam się.
Zauważywszy pięknego ptaka, zrobiłam mu zdjęcie.
Znalazłszy komórkę szybko zadzwonił po pomoc.
Poszedłszy do szkoły zauważył porzuconego pieska.
Ostrzegłszy wszystkich przed niebezpieczeństwem, był z siebie zadowolony.
Zjadłszy kanapkę , udał się na basen