Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:58:45+01:00
Alaska - umiarkowany chłodny

Wyżyna Kolorado- przeważnie podzwrotnikowy kontynentalny

Appalachy- Na północy jest to klimat umiarkowanie chłodny, w części centralnej umiarkowanie ciepły, na południu- podzwrotnikowy.

Floryda- podrównikowy i zwrotnikowy morski
1 5 1
2009-11-25T20:18:36+01:00
Alaska znajduje sie w strefie okołobiegunowej subpolarnej
Floryda znajduje sie w strefie zwrotnikowej klimat zwrotnikowy morski
Wyżyna kolorado klimat podzwrotnikowy wybitnie suchy strefa zwrotnikowa
Appalachy klimat podzwrotnikowy wilgotny morski
Wielkie jeziora strefa podrównikowa
2 5 2