Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:57:41+01:00
Chcę sprzedać mieszkanie. jest ono duże lecz na ścianach pojawiają się grzyby chociaż usuwane. Ogólnie jest w bardzo dobrym stanie. Wyposażenie gratis. Jeśli chcesz kupić zadzwoń na numer ...

I want to sell flat. it is large treat on walls mushrooms appear though removed. Is generally in very good it will stand up. Equipment free. If you want to buy ring on number ...
2009-11-25T19:58:37+01:00
Sprzedaje mieszkanie w bardzo dobrym stanie .
Jest parę złych stron bo dach trochę przesieka i podłoga jest trochę zła i potrzebna będzie wymiana.
Ale wszystko jest na oguł w dobrym stanie