Odpowiedzi

2009-11-25T19:56:18+01:00
Bo odłączono sie od sztuki antycznej ktora byla w poprzedniej epoce
1 1 1
2009-11-25T19:57:20+01:00
Ponieważ w tym okresie było malowanych dużo obrazów o kolorystyce dynamicznej ;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:23:11+01:00
Nazywamy go tak, ponieważ z jednej strony to okres przepychu i bogactwa, a z drugiej pokuta i post. Człowiek w okresie baroku starał się żyć skromnie i zgodnie z zasadami religii, aby zasłużyć sobie na życie wieczne.

; ))
3 3 3