Odpowiedzi

2009-11-25T19:59:06+01:00
Oczywiscie zalezy o jakich chorabach mówimy...
zatwardzenie (czyli utrudniona defekcja) trzeba jest wiecej warzyw, owsianke itp,,, bogatych w błonnik... który poprawi perystaltyke jelit
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:01:57+01:00
- jeść powoli
- jeść o mniej więcej tych samych porach każdego dnia
- racjonalna dieta
- unikanie stresów
- higieniczne przygotowywanie posiłków
- nie jedzenia pokarmów niewiadomego pochodzenia
- mycie rąk przed każdym posiłkiem
- mycie zębów po kjażdym posiłku ( w celu uniknięcia próchnicy)
-utrzymywanie w czystości nacczyń i miejsca gotowania
- nie rozmrażać i potem nie rozmrażać ood nowa prodktó kilkakrotnie
- nie pchać paluchów ani innych rzeczy do gęby
- nie pić herbaty jeśli wpadnie do niej mucha :P ( serio, koleżanka próbowała)

Mam nadzieję, że pomogłam :) :)
1 3 1