Odpowiedzi

2009-11-25T20:00:53+01:00
Serdeczne wyrazy współczucia i wyrazy uznania i szacunku za tak dobrą opiękę nad córką do samego końca i za trud wychowania dziecka.
2009-11-25T20:01:32+01:00
Składam panu serdeczne kondolencje z powodu pogrzebu pana córki. Bardzo mi przykro ze tak sie stało
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:06:06+01:00
Pragnę złożyć kondolencje, z powodu śmierci Pana córki. Wiem, że to dla Pana cios, stracić tak bliską osobę. Podzielam Pański żal, ponieważ Urszulka była małą, kruchą i kochaną osóbką. Ula umarła przedwcześnie, ale na pewno poszła do nieba i trzeba wierzyć, że się tam Pan kiedyś z nią spotka. Bardzo smutna jest jej historia, ale nie trzeba rozpaczać. Na pewno raduje się teraz w niebie w gronie małych aniołków. Myśle, że Ula będzie natchnieniem do Pana poezji, bo w czasie pisania trenów, będzie się Pan mógł z nią połączyć duchem. ;)
Jeszcze raz składam kondolencje i wyrazy współczucia. Gdybym mogła Panu jakoś pomóc materialnie lub psychicznie to proszę o kontakt.
xyz

mam nadzieję, że pomogłam ;))) ;*
2 3 2