Odpowiedzi

2009-11-25T20:03:29+01:00
- Brak umiejętnosci szczerej rozmowy
-chęci zysku
- życie opierajace ssię na dobrach materialnych
- Częsta dyskryminacja

Nieiwem czy tyle starczy ;)Ale mysle, ze to jakos rozwiniesz ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:06:15+01:00
Jest wiele przyczyn wrogiego nastawienia ludzi wobec siebie.
Jedną z nich jest rywalizacja. Ludzie rywalizują dosłownie o wszystko, o pracę, o miejsce w kolejce po zakupy. Inną przyczyną jest zazdrość. Zazdrościmy sobie wielu rzeczy, samochodu, domu czy mieszkania, ładnej dziewczyny, a najczęściej zazdrościmy pieniędzy. Takie zachowania prowadzą tylko do wrogości, bo jeśli np. ja nie mam fajnego samochodu to on też nie może mieć, i tak powstaje zawiść i wrogość.

mama nadzieję że ci to pomoże:D
2 5 2