Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:04:37+01:00
Historyczne:
Władysław Jagiełło, Jadwiga, Witold, Anna Danuta, Janusz, Konrad von Jungingen, Ulryk von Jungingen.
fikcyjne:
Maćko, Zbyszko, Jurand ze spychowa,Fulko de Lorche, opat z Tulczy, Hlawa, Sanderus,

Najlepsze? Daj najlepszą;)
17 4 17
2009-11-25T20:05:45+01:00
Postacie historyczne:
a)Władysław Jagiełło
b)Królowa Jadwiga
c)Księżna Anna Danuta Mazowiecka
d)Powała z Taczewa
e)Zawisza Czarny z Garbowa
f)Konrad von Jungingen
g)Ulrich von Jungingen
h)Kunon Lichenstein
Postacie fikcyjne:
a)Zbyszko z Bogdańca
b)Maćko z Bogdańca
c)Jurand ze Spychowa
d)Danusia Jurandówna
f)Jagienka
g)Zych ze Zgorzelic
11 4 11
2009-11-25T20:06:03+01:00
Fikcyjne:
- fulko de lorche
- zbyszko
- macko
- sanderus
- jagienka
- danuska
- jurand
- hlawa

historyczne:
- ksiaze witold
- ksiezna anna danuta
- wladyslaw jagiello
- jadwiga
- ksiaze janusz
- konrad von jungingen
- urlyk von jungingen
6 5 6