Odpowiedzi

2009-11-25T20:07:56+01:00
Ziemia została uszyta z wełny przez stare lamy. Człowiek narodził się z brudu, który otoczył miękką kulę. Ludzie grzeszą i są okropni przez swoje pochodzenie. Każdy człowiek robi złe rzeczy, by na sam koniec powrócić do korzeni - brudu zapychającego wszechświat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:12:03+01:00
Jest wiele teorii o powstaniu świata i człowieka. Najpopularniejsza teoria o powstaniu świata głosi, że świat powstał w wyniku Wielkiego Wybuchu. Zaś Teoria Darwina opiera się na fakcie, że człowiek pochodzi od małpy. Niestety do dziś nie wiadomo czy są to prawdziwe informacje, gdyż naukowcy coraz szczególniej próbują badać przeszłość.
6 4 6