1.Wyjaśnij pojęcia(krótko):
-Zawieszenie
-Kopia Pliku
-Przenoszenie pliku

2.Dlaczego należy wykonywac kopie dokumentów tworzonych w programach komputerowych?

3.Jak wykonuje si kopiowanie plików metodą przeciągnij i upusc?

Wszytsko na krótko.Tym krócej tym lepiej.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:06:43+01:00
Zawieszenie- zatrzymanie procesu działania komputera
Kopia pliku- ''plik zapasowy''
przenoszenie pliku- zmiana położenia pliku np. z dysku C do dysku D

2.Dlaczego należy wykonywac kopie dokumentów tworzonych w programach
komputerowych?
Ponieważ w wyniku np. zainfekowania komputera wirusami pliki mogą zostać usunięte lub trwale zmienione

3.Jak wykonuje się kopiowanie plików metodą przeciągnij i upusc? naciskamy na dany plik i przenosimy go( przeciągamy) i upuszczamy np. do innego folderu

Proszę.

1 5 1
2009-11-25T20:08:53+01:00
2.Powinno się wykonywać kopię dokumentów tworzonych w programach komputerowych ponieważ mogą one ulec zniszczeniu, niechcianym zmianom lub poprostu usunięciu. Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie naszej pracy.

3. Przeciągnij i upuść (ang. drag and drop) to jedno z udogodnień oferowanych przez menedżery okien graficznych interfejsów użytkownika. Polega ono na umożliwieniu użytkownikowi wykonywania określonych operacji na dwóch różnych obiektach za pomocą pojedynczego ruchu myszą komputerową.
W celu użycia tej techniki należy wykonać następujące czynności:
ustawić kursor myszy nad obiektem na ekranie, wcisnąć lewy klawisz myszy;
trzymając wciśnięty klawisz, przesunąć myszą kursor do miejsca docelowego;
puścić przycisk myszy
Nie wszystkie aplikacje obsługują tą technikę, niemniej jest ona szeroko rozpowszechniona ze względu na swoją intuicyjność, prostotę i wygodę. Oto przykłady zastosowania:
przeciąganie pliku na ikonę programu lub jego okno w celu otworzenia tego pliku;
kopiowanie, przenoszenie, tworzenie skrótów do plików;

Mam nadzieję że pomogłam (choć trochę) ;-)
1 5 1
2009-11-25T20:10:55+01:00
1

Zawieszenie Wystepuję wtedy gdy wykonujemy prace w programie i program nie odpowiada na nasze Polecenia. Zawieszenie może być pełne lub częsciowe.

Kopia pliku jest to Duplikat Pliku.

Przenoszenie pliku jest to zmiana jego adresu Pliku np z c:/Obrazki
doo D:/ Zdjęcie

2 Kopie dokumentów tworzonych w programach warto zachowywac dla bezpieczeństwa.( Wirusy itp)

3 Przeciągnij i upuść (ang. drag and drop) to jedno z udogodnień oferowanych przez menedżery okien graficznych interfejsów użytkownika. Polega ono na umożliwieniu użytkownikowi wykonywania określonych operacji na dwóch różnych obiektach za pomocą pojedynczego ruchu myszą komputerową.


W celu użycia tej techniki należy wykonać następujące czynności:

* ustawić kursor myszy nad obiektem na ekranie, wcisnąć lewy klawisz myszy;
* trzymając wciśnięty klawisz, przesunąć myszą kursor do miejsca docelowego;
* puścić przycisk myszy

Nie wszystkie aplikacje obsługują tą technikę, niemniej jest ona szeroko rozpowszechniona ze względu na swoją intuicyjność, prostotę i wygodę. Oto przykłady zastosowania:

* przeciąganie pliku na ikonę programu lub jego okno w celu otworzenia tego pliku;
* kopiowanie, przenoszenie, tworzenie skrótów do plików;
* dodawanie plików lub obiektów do listy przetwarzania, np. plików multimedialnych do listy odtwarzania;
* przeciąganie komendy na obiekt, względem którego ma zostać zastosowana, np. koloru na rysunek w celu wypełnienia go;
* przenoszenie elementów pomiędzy aplikacjami, np. przenoszenie zaznaczonego tekstu do innej aplikacji na zasadzie kopiuj-wklej, czy przenoszenie listy plików do innej aplikacji (np. do listy odtwarzania w jakiejś aplikacji odtwarzającej muzykę lub filmy)
* zmiana położenia i rozmiarów okien
1 5 1