Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:05:09+01:00
Kapłan powinien rozumieć troski wiernych, przemawiać do nich prostym językiem i całym, sobą dawać świadectwo Chrystusa.
2009-11-25T20:05:47+01:00
Szczerosc Modlitwa Chęc pomocy Zaufanie
Pozdrawiam :)
2009-11-25T20:13:48+01:00
Kapłan powinien rozumieć troski wiernych, przemawiać do nich prostym językiem i całym, sobą dawać świadectwo Chrystusa.