Połącz imiona postaci mitycznych z odpowiednimi opisami




Prometeusz wykonał dwanaście trudnych prac
Hades król podziemnego świata zmarłych
Demeter bogini urodzaju
Hermes opiekun kupców i wędrowców
Tezeusz Potwór żyjący na Krecie
Minotaur nauczył ludzi rozniecać ogień
Herakles Wydostał się z labiryntu za pomocą nici

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:04:21+01:00
Prom-nauczyl...
hades-krol...
demeter-bogini...
hermesopieku
tezeusz-wydost
minotaur-potwoor
herakles-wykonal 12 trudnych prac
28 4 28
2009-11-25T20:04:30+01:00
Herakles wykonał dwanaście trudnych prac
Hades król podziemnego świata zmarłych
Demeter bogini urodzaju
Hermes opiekun kupców i wędrowców
Minotaur Potwór żyjący na Krecie
Prometeusz nauczył ludzi rozniecać ogień
Tezeusz Wydostał się z labiryntu za pomocą nici
12 3 12
2009-11-25T20:08:45+01:00
Prometeusz-nauczył ludzi rozniecać ogień
Hades-król podziemnego świata zmarłych
Demeter-bogini urodzaju
Hermes -opiekun kupców i wędrowców
Tezeusz-wydostał się z labiryntu za pomocą nici
Minotaur-potwór żyjący w Krecie
Herakles- wykonał12 trudnych prac
:)):P
14 3 14