Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:09:05+01:00
Człowiek jest powołany do życia w rodzinie , aby kontynuować w dalszych pokoleniach kulturę,tradycję , religię która trwa już wiele, wiele lat . Rodzina daje wiele szczęścia i miłości, wystawia na próby . W tedy widzimy że cuda się zdarzają i że Bóg jest wśród nas .
2009-11-25T20:09:30+01:00
Człowiek powinien żyć w rodzinie ponieważ uszczęśliwia siebie i innych jako mąż lub żona przedłuża (czasami nie) gatunek