Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:11:27+01:00
S=3 km
t=4 min=0,07 h
v=?

s=v*t
v=s/t
v=3/0.07≈43 km/h
[v]=km/h
2009-11-25T20:12:45+01:00
Należy to obliczyć ze wzoru v = s/t
gdzie v - to prędkość
s - droga
t - czas
ale czas mamy w minutach a droge w kilometrach więc należy zamienić minuty na godziny po prędkośc chcemy w km/h
a więc
t = 4 minuty = 4/60 bo 1 h ma 60 minut = 1/15 h (po skróceniu ułamka 4/16 przez 4)
s= 3 km

v = s/t
v = 3km/ 1/15 h
v= 3km * 15 h
v = 45 km/h
2009-11-25T20:58:06+01:00
Wzór=s:t*v
s=3km
t=4min
v=?
v=s:t
v=3:4
v=0,75km/4min