Odpowiedzi

2009-11-25T20:08:42+01:00
Tak. dobra to co jest w srodku , nasze uczucia, wartosci, anie stan materialny.
Na 100 osoba uboga moze miec dobra
2009-11-25T20:10:40+01:00
Może, ponieważ te wszelkie dobra to moga być np. rodzina, przyjaciele, ukochane zwierze..., a taka osoba tak naprawdę może być bardzo biedna i tylko dzięki tej jednej osobie, rzeczy lub zwierzęciu czuję się jak najbogatszy człowiek świata, ponieważ właśnie to jest dla niego najcenniejsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:10:59+01:00
Osoba posiadajaca wszelkie dobra materialne moze byc ugoga z tego wzgledu, ze moze nie byc kochana i nie kochac a takze majac wszystkie rzeczy o ktorych marzyla moze zapomniec o Bogu.a w obliczu Boga bogaty jest ten kto wierzy w Niego, kocha i jest kochany przez innych. Bez tych wartosci i uczuc czlowiek jest bogaty tylko materialnie ale ubogi duchowo i psychicznie.