Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T20:10:58+01:00
Plusy

jest religia ktora jest jednolita dla kazdego

minusy

celibat
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T20:23:03+01:00
+
cel w życiu
jasne reguły
dżizas lows ju
przykazania dzięki którym wiesz jak żyć
oparcie



-
indoktrynacja
wiara bez podstaw
zasady, które nie każdemu mogę się podobać
przeszłość kościoła(wyprawy krzyżowe, sprzedawanie odpustów, kupowanie stanowiska papieża, sobory)
4 4 4