Odpowiedzi

2009-11-25T20:13:53+01:00
To dośc logiczne...
Na przykladzie olowia i aluminium moze jest olow ciezszy ale jesli wezmiemy kilo tego i kilo tego to tyle samo z tym ze jednego skladnika musimy wziasc wiecej innego mniej zeby waga byla rowna np. Co jest ciezsze KILO olowiu czy KILO pior? KILOGRAM TO KILOGRAM!
2009-11-25T20:14:18+01:00
Ech:) logiczne ze kilo ołowiu wazy tyle co kilo aluminium, a 2 kilo aluminium jest ciezsze od kila ołowiu itd. Chodzi o to ze ołów ma wieksza gestosc wiec ta sama objętość ołowiu bedzie ciezsza od tej samej objetosci aluminium.
Tak samo z benzyną i wodą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:14:56+01:00
Nie można bo jesli wezmie sie odpowiednia ilosc "lzejszej" substancji to i tak bedzie miała większą masę niz "ciezka" substancja.
Trzeba to nazywa gestoscia bo jest niezalezna od masy