Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:19:11+01:00
Jest dużo zanieczyszczeń
wiele odpadów
wody są zanieczyszczone
powstaje smog
2009-11-25T20:19:03+01:00
Wpływ przemysłu na środowisko naturalne to:
*zanieczyszczenie środowiska
*wydzielanie się toksycznych substancji,które szkodzą zdrowiu człowieka
*powstawanie smogu co prowadzi do kwaśnych opadów niszczących uprawy

2009-11-25T20:20:52+01:00
Przemysł zanieczyszcza środowisko naturalne. Wytwarza duże ilości CO2, który powoduje powstanie efektu cieplarnianego, a freony, wytworzone przez ludzi prowadzą do powstania dziury ozonowej. Przemysł wytwarza również metale ciężkie: ołów, kadm, rtęć, które spożywamy w jedzenie, stanowią one dla naszego zdrowia duży problem.