Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:33:00+01:00
Papierosy, wódka, wino
Po co ci to dziewczyno?
Po po płuca swoje trujesz?
Zaraz mózg Ci wykituje!
Tanie wino, narkotyki
Twoje to są złe nawyki!
Lepiej poucz się troszeczke!
A nie tylko wino, wódka!
Narkotyki, papierosy.
A jak na to kase bierzesz?
Kradniesz?
Bijesz?
Lub wyłudzasz?
Może jeszcze w ciąże zajdziesz?
Pomyśl chwile, ma głupiutka!

3 5 3
2009-11-25T20:59:26+01:00
Kto pali , pije i w żyły bije ten krótko żyje.