Odpowiedzi

2009-11-25T20:18:32+01:00
Mianownik
Dopełniacz
Celownik
Biernik
Narzednik
Miejscownik
Wołacz
2009-11-25T20:18:50+01:00
Mianownik
Celownik
Dopełniacz
Biernik
Narzednik
Miejscownik
Wolavx
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:18:47+01:00
Mianownik (kto?co?)
Dopełniacz (kogo?czego?)
Celownik (komu?czemu?)
Biernik (kogo?co?)
Narzędnik (z kim? z czym?)
Miejscownik (o kim? o czym?)
Wołacz ( o ! )

;))