Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:22:53+01:00
Niebieski-europę
czarny-afrykę
ZIELONY-AUSTRALIĘ
ŻÓŁTY-AZJĘ
CZERWONY-OBYDWIE AMERYKI, PÓŁNOCNĄ I POŁÓDNIOWĄ
3 3 3
2009-11-25T20:23:45+01:00
Niebieski - Europa
zielony - Australia & Oceania
żółty - Azja
czarny - Afryka
czerwony - Ameryka
4 4 4
2009-11-25T20:23:26+01:00
Niebieski-Europa
Żółty-Azja
Czarny-Afryka
Zielony-Australia
Czerwony-Ameryka

Pozdo ;)
5 3 5