Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:27:43+01:00
Strzemiączko, młoteczek, kowadełko są odpowiedzialne za przekazywanie drgań błony bębenkowej do ucha wewnętrznego.
17 3 17
2009-11-25T20:39:07+01:00
* strzemiączko, ma bezpośredni kontakt z przestrzeniami płynowymi ucha wewnętrznego. Ruch strzemiączka powoduje przesuwanie płynów ucha wewnętrznego i w ten sposób pobudzenie narządu Cortiego
* kowadełko -
* młoteczek -
niestety nie wiem co dalej :(
9 2 9