Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:25:28+01:00
Wolność człowieka to równiez wolnosc słowa. Każdy człowiek może wybrać własna droge, droge do nieba bądz piekla.



Znaczy to, że człowiek mocno wierzy w Boga, modli się i chodzi do Kościoła. Żyje ta wiarą, ma bowiem nadzieję, że będzie miał życie wieczne.
14 2 14
2009-11-25T20:25:35+01:00
Przeciez to tylko zdanie a nie diagram. musisz jakos dokladniej to napisac
16 3 16
2009-11-25T20:25:34+01:00
Starać się na dostanie do nieba
11 2 11