Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:30:48+01:00
Dane:
m =20t=20 000kg
V = 15 m/s
t₁ = 1min 40s = 100s
t₂ = 10s
t₃ = 1s


szukane;

F₁, F₂, F₃

rozw

a = Vt
[a] = [m/s*s] = [m/s²]

a₁ = 15 * 100 = 1500m/s²
F₁ = 1500 * 20 000 = 30 000 000N = 30 MN

a₂ = 15*10 = 150m/s²
F₂ = 150 * 20 000 = 3 000 000N = 3MN

a₃ = 15*1 = 15m/s²
F₃ = 15 * 20 000 = 300 000N = 300KN
2 3 2
2009-11-25T22:08:21+01:00
M =20t=20 000kg
V = 15 m/s
t₁ = 1min 40s = 100s
t₂ = 10s
t₃ = 1s

rozw

a = Vt
[a] = [m/s*s] = [m/s²]

a₁ = 15 * 100 = 1500m/s²
F₁ = 1500 * 20 000 = 30 000 000N = 30 MN

a₂ = 15*10 = 150m/s²
F₂ = 150 * 20 000 = 3 000 000N = 3MN

a₃ = 15*1 = 15m/s²
F₃ = 15 * 20 000 = 300 000N = 300KN
1 1 1