Odpowiedzi

2009-11-25T20:27:17+01:00
- opieka
- zapewnienie schronienia
- zapewnienie bezpieczeństwa
- zapewnienie pożywienia
- miłość
- szczerość
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:28:53+01:00
Budowanie atmosfery domowej
wychowanie dziecka
wychowanie dziecka na chrzescijanina
zapewnienie pozywienia i godnych warunkow zycia dzieciom
zapewnienie bezpieczenstwa
2009-11-25T20:29:17+01:00
Zadania mogą być takie
- wsparcie innych członków rodziny
- pomoc innym
- szanowanie siebie nawzajem