Odpowiedzi

2009-11-25T20:29:29+01:00
Patriotyzm można udzielić w różne sposoby, jednym z nich jest uhonorowanie hymnu narodowego, patriotą nazywamy również ludzi, którzy mimo tego co się dzieje w polityce itd. kochają swój kraj i są w stanie oddać za niego nawet życie.
1 5 1
2009-11-25T20:30:12+01:00
Pomagać innym w tródnych sytuacjach, lub np. żołnierze polscy, którzy wyjechali za granice walczyć w wojnie (czy coś)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:31:15+01:00
Powinniśmy wywieszac flagę w świeta narodowe takie jak 11 listopada ( świeto niepodległości) czy 3maja(konstytucja).
Naszym patriotycznym obowiązkiem powinno byc tez uczestnictwo w wyborach.
jako patrioci nie powinnismy zmieniać obywatelstwa i byc dumni ze swojego państwa. Naszym obowiazkiem jest reż znanie historii i tradycji państwa.
1 5 1