Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:31:53+01:00
Ja napisała bym to tak:

Tak chciała bym byc średniowiecznym rycerzem nosic zbroję, byc odważna, miec tak wielkie oddanie ojczyźnie i walce.

Ja daje przykład na którym można rozwinąc zdania. Jeśli coś to przepraszam.
2009-11-25T20:33:54+01:00
Bycie średniowiecznym polskim rycerzem nie jest wiele warte. W średniowieczu rycerstwo nie było najwyżej położonym stanem, a narazanie życia dla marnych pieniędzy jest niemądre. Lepiej byc duchownym, ponieważ to oni byli najważniejsi w średniowieczu. Papież miał największą władzę, nawet od władcy państwa.