Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:35:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy rodziców i nauczycieli na Uroczyste zakończenie roku szkolnego, które odbędzie się dnia: 23.06 bieżącego roku o godzinie 10.30 w sali gimnastycznej w naszej szkole.
Bardzo liczymy na państwa przybycie.

Uczniowie kl Ia
18 4 18
2009-11-25T21:01:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zaproszenie.!
Serdecznie zapraszam rodziców i nauczycieli na uroczyste zakończnie roku szkolnego 2010r. Zakończenie odbędzie się ....... czerwca o godzinie 13:00.
Serdecznie zaprasza Łukasz
11 1 11