Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T20:30:35+01:00
Np wiek, karalność prawna, wykształcenie itd.
mam nadzieje ze pomoglem ;D
2009-11-25T23:12:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T01:29:06+01:00
-por. art. 270 § 1 K.k. fałszowanie dokumentu
-Paragraf 3 artykułu 54 kodeksu karnego
-Art. 41. § 1.-zakaz zajmowania określonego stanowiska
-Art. 83. Skazanego na karę ograniczenia wolności
-Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci
-Art. 158. § 1. Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w którym naraża się człowieka
-Art. 166. § 1. Kto, stosując podstęp albo gwałt na osobie lub groźbę