Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:33:04+01:00
Pacjentowi z grupą krwi 0 można podać tylko tą samą grupę krwi z czynnikiem RH plusowym lub minusowym
138 4 138
2009-11-25T20:33:29+01:00
0
Osoba posiadająca grupę krwi 0- ma najmniejszą szansę, że przypadkowy człowiek może być dla niej dawcą. Dla tej grpy można przetoczyć jedynie krew grupy 0
80 3 80
2009-11-25T20:35:44+01:00
Można przetoczyć takiemu pocjętowi tylko grupe krwi 0, ponieważ jeśli przetoczymy jakaś inną krewnp.A to czynniki będą wytwarzały antyciała które powodują krzepnięcie krwi.
181 4 181