Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:36:56+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy na bal sylwestrowy wszystkich przedstawicieli kultury i sztuki na bal sylwestrowy, który odbędzie się w gmachu Opery Narodowej, 31 stycznia 2009 roku o godzinie 18:00.
Gwarantujemy wspaniałą zabawę w kulturalnym towarzystwie oraz poczęstunek.
Organizatorzy
(tutaj wstaw imię i nazwisko)
46 1 46
2009-11-25T20:38:52+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić Przedstawicieli kultury i sztuki na bal Sylwestrowy zorganizowany w Gmachu Opery Narodowej.Bal rozpocznie sie o godzinie19.00 w dniu 31grudnia2009roku.Proszę o potwierdzenie przybycia.
4 4 4
2009-11-25T20:39:46+01:00
Serdecznie zapraszam Państwa na bal sylwestrowy, który odbędzie się 31 grudnia 2009 r. w Gmachu Opery Narodowej. Rozpocznie się on o godzinie 18.30.
Łukasz.
3 3 3