Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:35:07+01:00
Ares wilk sęp pies
Hefajstos młot obcęgi
Hestia przepaska
Afrodyta gołąb róża i mirt
2 5 2
2009-11-25T20:40:22+01:00
Hestia - płomień ogniska
afrodyta - mitr, jabłko, róża, łabędź, jaskółka, gołąb i zając.
hefajstos - mlot i kowadło
ares - wilk pies orzeł
2 5 2
2009-11-25T20:42:51+01:00
Ares-wilk i pies, jastrząb
Hefajstos-młot i kowadło
Hestia-płomień ogniska
Afrodyta-mitr, jabłko, róża, łabędź, jaskółka, gołąb i zając.
2 5 2