Odpowiedzi

2009-11-25T20:40:01+01:00

A)2x+6=20 |-6
2y=14

y=7

B)23+9y=50 |-23
9y=27

y=3

c)8y-36=24 |+36
8y=60

y=7,5

d)7x-21=5x |-5x
2x=21

x=10,5


e)6y-13=-56 |+13
6y=-43
y=-7 i 1/43

f)4x-4=3 +4
4x=7

x=1,75
2009-11-25T20:41:07+01:00
1)2x + 6 = 20
2x = 20 - 6
2x = 14|:2
x = 7
2)23 +9y = 50
9y = 50 - 23
9y = 27 |:9
y= 3
3)8y - 36 = 24
8y = 24+36
8y= 60| :8
y= 7, 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:46:56+01:00
2x+6=20
2x=20-6
2x=14
x=14/2
x=7

23+9y=50
9y=50-23
9y=27
y=27/9
y=3

8y-36=24
8y=24+36
8y=60
y=7,5

7x-21=5x
7x-5x=21
2x=21
x=21/2
x=10,5

6y-13=-56
6y=-56+13
6y=-43
y=-43/6
y=-7,11

4x-4=3
4x=3+4
4x=7
x=7/4
x=1,75