Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:46:21+01:00

Zaproszenie

Ja, rycerz Roland mam ogromny zaszczyt zaprosić Jego Wysokość na biesiadę. Odbędzie się ona dnia 17 czerwca o godzinie 14 z okazji niedoszłych urodzin Jego Wysokości. Cała zabawa odbędzie się na polach po wchodniej części pałacu.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli Jego Wysokość nas odwiedzi. Z pozdrowieniami i pełnym uszanowaniem Roland.
2009-11-25T20:50:22+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam króla Karola na biesiadę
która odbędzie się 25 lipca br.
w gospodzie "Pod Baranią"
Poczatek o godzinie 20.00.

Chanson de Roland