Odpowiedzi

2009-11-25T20:39:20+01:00
Ja, mnie, moja, moje cechy to, jestem
Ogólnie w 1 os. l. poj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:40:40+01:00
-mama na imię
-nazywam się
-mam ... lat
-interesuję się
-jestem polakiem
-ciekawią mnie
-podoba mi się
-lubię...
-zajmuję się

itp.

mam nadzieję że ci to pomoże:D
2009-11-25T20:41:20+01:00
. Przedstawienie postaci (Mam na imię, mam lat...)
II. Wygląd zewnętrzny (Ubiór, wygląd)
III. Cechy charakteru (Interesuję się..., jestem...)
IV. Ocenia postaci.