Odpowiedzi

2009-11-25T20:42:50+01:00
2009-11-25T20:43:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:54:58+01:00
12 godzin = 360 stopni. // dzielimy przez 12, aby otrzymać ilość stopni na jedną godzinę:
1 godzina = 30 stopni // 1 godzina, to 60 minut
60 min = 30 stopni // dzilimy przez 60, aby uzyskać ilość stopni podczas 1 minuty i mamy:
1 min = 0.5 stopnia
skoro 1 stopień to 60', to x stopni, to x*60minut kątowych, co nam daje:
0.5 * 60 = 30'

12h=360° /:12
1h=30°=60m /:60
1m=0.5°
1m=30'
4 5 4